mandag 18. april 2011

Home&Cottage !

Vært på http://homeandcottage.no/ idag å handlet litt forskjellig! Å for et nyyydeelig vær i Bergen idag! Har vært rundtom i hele dag...handlet inn ting å tang jeg trenger til sofaen jeg faktisk skal LAGE på terassen i år! Hagemøblene jeg hadde lyst på ble litt for dyre i år..kanskje neste år ? Men tror det blir bra det jeg har på gang nå :)
Legger ut bilder når jeg kommer igang!
Legger ut noen bilder fra H&C shoppingen min! Å liiitt fra kremmerhuset :)

GOD PÅSKE!



Trekalender fra kremmerhuset til halv pris, lyyykke :)
 Kasse fra H&C, vet ikke enda hva jeg skal putte oppi,men på kjøkkenet skal den stå :)

2 kommentarer:

  1. Hei Silje :)
    Kom over bloggen din her, og la meg til som følger :) Gleder meg til å følge deg fremover ღ Nydelig trekalender du har kjøpt deg og det samme med den flotte kasse - så fin...

    Ønsker deg en fortsatt fin uke og god påske :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Hei Mette!
    Takk for det :) så koselig! Jeg er ikke helt inne på dette bloggstyret enda, mye jeg ikke får til enda, men det komme seg nok, så håper jeg jeg snart er medlem av NIB :)
    God påske
    Klem Silje

    SvarSlett