søndag 24. april 2011

Søndag og skillingsboller!

Fortsatt er det varmt og deilig i Bergen, men overskyet idag, og har regnet noen dråper..så da har det blitt litt mer jobbing inne! Har malt strøk nr 2 på kjøkkenskapene, men ser at jeg visst må male et 3. også... huff, så blir ikke noe bilder der før jeg er ferdig!
Så har jeg bakt skillingsboller, så nå blir det kos resten av ettermiddagen!
Go søndag!


                      NAAAM!

 Nye små søte bilder jeg ikke helt finner ut hvor jeg skal henge opp...




2 kommentarer:

  1. Mm, de så gode ut!! :-) Så koselig at du vil følge bloggen min, tusen takk for koselig kommentar! :-) Ha en super ny uke!! KLEM

    SvarSlett
  2. Skillingsboller er bare NYDELIG godt ღ og dine fristet veldig her de ligger :) Gleder meg til å se hvordan det blir, jeg syns å male er en tidkrevende prosess og særlig det siste strøket. Men det er jo veldig gøy da når det er ferdig... Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

    SvarSlett