onsdag 20. april 2011

Terasse del 2 med SOL!

Da var jeg kommet enda et stykke lenger på terrasse-prosjektet.. Meg å en venninne har vært å hentet enda en kabeltromme hos snillesnille http://bkk.no/ , HELT gratis! Takk til de, kom godt med, for idag er det strååålende sommervær i Bergen, og vi har vært på terrassen i hele dag! Snart blir det grilling og KOS!
Tenkte bare jeg skulle slenge inn noen bilder av sånn det foreløpig ser ut her nå.. Har ikke fått sydd på stoff til madrassen enda, men jeg la det nå på foreløpig :) HVITT og lyst ble det!

Skru hjul var ikke det gøyeste i varmen....
 Men det begynner ligne på noe!
 Grillen kan endelig tas i bruk! Grillet mais til meg som er vegeterianer, NAM!
 Koooselig!
 Nå kan vi invitere til fest i varmen! Imorgen er det grillfest på terassen!

 Nå kan jeg slappe av med deilig lesestoff, iskaldt vann og EPLER!

 
Ha en KJEMPEFIN, nydeeelig onsdag!!!

2 kommentarer:

  1. Hei på deg :)
    Koselig blogg du har, masse fine bilder :)
    Terassen ble kjempefin, så fristende ut sitte der å kose seg til sommeren ja :))
    Har lagt meg til som følger å gleder meg til å følge deg videre :)

    Ha en fin påske videre
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for det! Ja, det begynner komme seg ute, men ikke helt ferdig, mangler en del planter og noen kurvstoler, men det kommer etterhvert :)
    God påske til deg også!
    Klem

    SvarSlett