tirsdag 28. juni 2011

Noe helt annet!

Hei!

Idag har vært en goood dag til tross for at jeg snart regner vekk..
Idag tidlig våknet jeg til verdens deiligste cupcakes fra min kjære<3
NAM så godt!!
Og ikke nok med det, jeg har ikke bursdag eller noe..
MEN, så får jeg verdens fineste kjole, 
som jeg har ønsket meg så lenge i overraskelsegave!

Dette ble mitt første blogginnlegg uten noe som helst interiør,
men kanskje det må til noen ganger også?
Finnes jo mange andre gleder i livet!

Ha en FIN kveld!
Fruene på tv snart ;D

Silje

1 kommentar:

  1. YUMMY! :) De muffinsene så utrolig gode ut! Med bling bling strø og greier... ;)

    Heldig du som har en sånn snill kjæreste... Ta godt vare på han! ♥

    Kan jeg spørre hvor den kjolen er i fra? Driiit lekker! :D

    Klemmer ♥

    SvarSlett