torsdag 23. juni 2011

Ommøblering

Hei!

De siste dagene har det gått mye i oppussing og møblering av lillegutt sitt rom,
men fortsatt ikke helt ferdig der enda. 
Av alle ting, så sliter jeg faktisk med å finne de perfekte gardinene!
Men skal vel greie finne noen etterhvert..
Har ommøblert litt på kontor/kjøkken nå.. så trommelbordet har 
fått plass i kjøkkenkroken, syns det passet bra inn der,
men går vel ikke lange tiden før jeg finner enda en ny plass å sette det !

Neste uke skal jeg igang med listing i alle rom, gleder meg IKKE!
Det er noe av det jeg liker absolutt minst, 
så skal bli godt å bli ferdig med det! :)


..Men imorgen er det fredag allerede igjen og lillegutten skal på fotballcup!
Det blir kjekt, liten feriehelg med stopp i mikkelparken og litt gokart,
og forhåpentligvis noen kamper med seier ;D

Ha en god helg alle!

Silje

4 kommentarer:

  1. Så fint det ble med trommelbordet på kjøkkenet. Kjenner igjen puta. Har den samme her.

    Klem

    SvarSlett
  2. Ble kjempefint med bordet på kjøkkenet, skikkelig kosekrok :)

    Ønsker deg ei fin helg
    Klem Mette :)

    SvarSlett
  3. Heisann!
    For en nydelig blog du har!! Kjempefine og inspirerend innlegg!

    Håper dere får en strålende helg, både liten og stor!

    Tusen takk for koselige ord hos meg :-) Klem fra Livy

    SvarSlett
  4. Jeg vil og ha kabeltrommel!! =)

    SvarSlett