torsdag 2. juni 2011

Regn,regn,regn..

Hei!
I Bergen bare regner og regner det...
Men jeg syns egentlig det er veldig fint at sommeren ikke
har kommet for fullt, fortsatt 12 dager igjen til sommerferie!
Å jeg bare leser og leser på eksamen...

Men var innom kremmerhuset og kjøpte meg et nytt herlig
putetrekk, og gøye bokstaver fra farmors hus!
Forandring fryder!
De var utsolgt for mange bokstaver, så fikk ikke skrevet ordene jeg helst ville ha,
men syns det ble søtt jeg:)

Noen gamle, et nytt..



GOD langhelg til alle!

SILJE


2 kommentarer:

  1. Hei på dag :)
    Kjempefint putetrekk og pynt, er så godt med litt forandringer å så er det jo ikke mye som skal til :))
    Regnet øser ned her i Brønnøsund også med kald vind i tillegg, får håpe det blir litt sommer snart :)

    Lykke til på eksamen å ha en fin kveld
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  2. Heisann..

    Ja sant vi begynner bli litt lei det regnet i Bergen nå? Det gjør ihvertfall jeg!

    For en herlig blogg du har! Legger meg til som følger så vi sees igjen. Putetrekkene var forresten utrolig flotte! Bokstavene og. Ikke lett å finne alle man ønsker. De blir jo så fort tomme for bokstaver.

    Lykke til på eksamen!

    Klem

    SvarSlett