onsdag 20. juli 2011

Jeg har fått et melkespann!


..Jeg har fått et melkespann :)
Har lenge hatt lyst på et, men de er jo dyre! 
..Og heller ikke letteste sak å få tak i..
Da er det godt at mamma bor på landet!

Så nå må jeg vaske og skrubbe for å få det helt rent,
så har jeg ikke helt planen videre..
Jeg var tenkt å fylle med sten og ha blomster i,
men så regner det så mye her i Bergen 
at de blomstene jeg kjøpte i mai
allerede er regnet vekk..
Så jeg trenger en ny ide`! 
Skal tenke litt på det..
men melkespann kan jo brukes til mye,
og det passer så godt inn i denne shabby/factory stilen, 
så noe skal jeg greie bruke det til!




Sommeren er fortsatt ung ..Får vi håpe!
Imorgen blir det maling av møbler..
Ha en nydelig fin midt i uken dag!

Silje

9 kommentarer:

  1. Heei=)
    Slitan med kjempeflott melkespann!! Jeg også har, men det står nå bare der forløpig...hadde tenkt å ha blomster i, men har liksom ikke kommet så langt enda:p Ikke fyll hele spannet med jord da, Silje:p

    Så treg som jeg er, så blir det vel noen grankvister med julekuler i desember:p

    Stadion på søndag??
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Så heldig som fikk tak i et melkespann. Det er nydelig med blomster i.

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så gøy! Blir sikkert lekkert med en blomst oppi:)
    Ha en deilig dag!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  4. Det ble nok ingen Åsane-tur nei....kom ingen penger på konto=(

    På søndag er vi klar for SEIER altså!!! :D

    Nå skal jeg synke dypt ned i sofaen, og kose meg med litt rødvin og en god bok=)
    Kose deg med maling i morgen;)
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  5. Det var du heldig med, de er så fiine!

    Lampene jeg har over spisebordet kommer fra House doctor.

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Silje

    SvarSlett
  6. Heldige deg!!:) Er ikke lett å få tak i slike ting nei, det er jo så stor etterspørsel. Så man må enten være heldig og kjenne noen som har, eller betale mye for det. Jeg gleder meg til å se hvordan du gjør med det:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  7. Hei på deg og takk for alle dine fine ord!
    Jeg ELSKER slike melkespann...har et par stykker jeg også:)

    kan ikke hjelpe deg med hagebordet for det fikk jeg av en bekjent men jeg tror ikke det er så veldig gammelt men nedslitt av vær og vind som gir en veldig fin effekt...synes jeg da;)
    Burde ikke være så vanskelig å få tak i noe tilsvarende;)

    Stooor sommerklem!

    SvarSlett
  8. Hei!
    Så fint :) Og så heldig du har vært...Ønsker meg også- synes de er spesielt fine til jul!

    God helg :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  9. Kjempe flott disse melkespannene ;)
    Jeg har også et, det sto i det gamle huset vi kjøpte ;)
    Nå har jeg blomster i det på verandaen, men når loftet er ferdig fikset kommer jeg nåkk til å pynte med det der opp ;)

    SvarSlett