tirsdag 11. oktober 2011

Kreativ høstdag!

Hei!

...Regn, regn og atter regn, NYDELIGE Bergen :)
 så da blir det mye inneprosjekter for tiden,
Var en tur innom Panduro idag,
 Utrolig mye fint å finne der!

 Fant noen kjempesøte dekorteip ruller, 
Teip er IN som aldri før og kan brukes overalt, I like!
Anbefaler ALLE kreative sjeler å ta en tur innom butikken..
....Eller nettbutikken, med stort utvalg som du kan finne HER.
Min nye bestevenn, labelmakeren ble godt brukt idag;D



 Begynte med et kubbelys...

..Og enda et kubbelys...

Og enda et!

Syns de ble VELDIG dekorative jeg :) 
     
 NÅ LANDSKAMP!
Fortsatt et  bitte lite håp!
LYKKE til gutter ;D

Silje


5 kommentarer:

  1. Så fine de ble! Jeg må få kjøpt sånn teip, det kan jo brukes til så mye:) Dymomaskinen er en favoritt i det bittelille huset også, flyr rundt og merker alt mulig;)

    klem klem

    SvarSlett
  2. Så flotte lys du har laget :o)
    Panduro er en kjempeflott butikk, skulle ønske vi hadde den her jeg bor :o)
    Ønsker deg en fin lørdag

    SvarSlett
  3. Så stilig! Flink du er! :)

    Det eneste jeg ikke savner med det å bo i Bergen er vel regnet ja... :P hehehe

    Titter innom for å ønske deg en fin lørdagskveld! ♡

    *Klemmer*

    SvarSlett
  4. Så stilig de er!!!
    Hvor har du kjøpt dymo'en/labermaker'en? Er det med "gammel" print? Slik at man kan kjenne at bokstavene er trykket gjennom, eller? hehe:)

    Klemmer

    SvarSlett