søndag 27. november 2011

1. søndag i advent

Hei!

Endelig klart for litt julestemning fra meg :)

Og hvem sier at adventstiden trenger være lilla?
....Og at julen trenger være rød?

Jeg har valgt vekk farger i år ,
Kanskje det sniker seg inn noe etterhvert..
men akkurat nå syns jeg den gode stemningen 
kom godt frem uansett, naturlig, rent og pent :)


Advent tall fra kremmerhuset..


 Tre med herlig lys

Verdens søteste julesopper!

 Litt nisser må til



...Litt dyr..


..All julepynten til treet må vel vente en stund til!
Når er det vanlig å sette opp juletre?
Må jeg vente heeelt til 23.desember? :/

 Stjerne i vinduet.. GOD stemning!

 Uansett...
GOD adventstid til alle!!!
Har gått uker siden sist jeg har nærmet meg en blogg!
Håper jeg får tid å se litt innom dere nå etterhvert...
Sikkert mye herlig jule inspirasjon ute blant dere! :)


Silje


3 kommentarer:

  1. Heia. Synes fargene hos deg var kjempefine og delikate. Jeg bruker heller ikke lilla i adventstiden. Derimot blir det nok litt mere rødt i heimen etter hvert.

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Hei:)

    Så koselige bilder med julestemning!
    Jeg bruker heller ikke lilla i advent, her går det i hvitt:)
    Juletreet kan du pynte når du selv føler for det, vet om folk som pynter det allerede 1. advent og 1 desember;)
    Synes kanskje det er litt i tidligste laget, men veldig koselig da:)

    Ha en fin kveld!
    Klem Line E.

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    Så koselig pyntet hos deg! Helt enig advent må ikke være lilla, og julen trenger ikke være rød ;)
    ..jeg velger også bort farger i år..
    Å neida, du trenger ikke vente til lille julaften med juletreet, men kanskje litt tidlig enda ;))
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og en fredfylt 1. desember.
    Klem

    SvarSlett