lørdag 1. september 2012

nytt soverom!

Hei!

Da er mitt soverom endelig på vei til å bli ferdig,
har byttet rom, byttet møbler, pusset opp, pusset ned..
Å sånn har det pågått noen år nå,
lurer på hvor lenge jeg har det slik denne gangen?
Vi får se, jeg forandrer stil etter årstid,
å nå er det høsten som gjelder!

HØST = Min favoritt


Sennepsgul - høstens trendfarge
 (både på klær og interiør)
-og den følger meg på soverommet også.



Lampe fra kremmerhuset
+
verdens fineste tapet
Woods fra Cole and Son


 Man får vel aldri nok vekkerklokker?


Gamle, herlige skole garderobeskap jeg har pusset opp,
finfint at jeg kan henge fine magneter fra kremmerhuset på :)


Å til slutt en herlig wallsticker med finfin tekst
Det var mitt soverom (ihvertfall ut denne mnd) :D

GOD lørdagskveld!

Silje

2 kommentarer:

  1. Stilig, og skikkelig gjennomført! :) Den taperen er lekker!

    -Synnøve-

    SvarSlett
  2. Så utrolig kult og gjennomført soverom!
    LIKER det!! :) Herlig gulfarge!
    GOD søndag! Toril :)

    SvarSlett