torsdag 6. september 2012

Utfordring INVITER !

Hei!

Nå har jeg sett så utrolig mange fine bidrag inne på 
NIB sine sider å ukens utfordring,
så da hiver jeg meg med også.
Med mitt bidrag  inviterer
jeg til lunsj!


Bordet er høstinspirert dekket...


....med grener og kongler plukket i skogen...



fuglemotiver og ugler..


 og sist, men ikke minst..
herlige rundstykker, nykokte egg
og ferskpresset appelsinjuice



Da ønsker jeg alle lykke til i utfordringen!
Resten av bidragene finner dere HER

å vips...så er det snart helg!

Silje






1 kommentar:

  1. Når skal jeg komme på lunch, Silje? Jeg har jo tid HVER dag;)

    Her har du blogget flere innlegg denne uken, og så ser jeg de ikke før i kveld!! Shame on me!

    Håper alt står bra til med deg og Adrian. Tror jeg må komme på besøk til dere snart og se litt nøyere på de nye prosjektene dine. Og kanskje snappe til meg en tapet-rest fra soveromstapeten din:p

    Vi snakkes på!
    Klem fra Christine

    SvarSlett