fredag 22. april 2011

Sommer og soool!

Fantastisk påskevær!! Vi har ligget på terassen i heeele dag og solt oss! Så idag har det ikke blitt gjort noe med oppussingsprosjektene.. Malte første strøk på kjøkkenskapene på kjøkkenet i helgen som var, men siste strøk kan det se ut som blir noen dager til, altfor fint vær til å være inne i!
Så kom bra med at hagemøblene kom på plass denne uken!
Fikk påskeegg av min kjære også..  i min yndlingsfarge, LILLA! Nam, så ikveld ska jeg kose meg med det.
God påskehelg!

 Her har jeg oppholdt meg i heeele dag! Deilig!



Lille London har ligget strak i varmen idag!


Kjøkkenprosjekt.. strøk 2 kommer, og fler bilder av hele kjøkkenet, men orket ikke rydde idag!

       NAM!!!


3 kommentarer:

  1. Herlig påskeegg du har fått ღ likte fargen også... Det er nydelige dager vi har hatt, og her er vi bare ute å koser oss - så får det andre inne vente ;) Koselige bilder fra terrrassen, ser fantastisk herlig ut ღ søte pusen koser seg også ser jeg, sååååå fin... Ønsker deg en fortsatt fin søndag og påske, klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Så fint påskeegg. :)
    Deilige dager, bedre påske enn dette er ikke mulig. :)
    Ha en fin 1 påskedag :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk til dere begge!
    Ja, fantastisk påskevær :) Så ikke feil å ta en bypåske hjemme i sånt vær!
    Idag er det slappe av dag, skillingsboller og kos!
    Ha en kjempefin dag dere å!
    Klem Silje

    SvarSlett