søndag 29. mai 2011

Hjemmelaget magasinholder og Cupcakes i England!

Heeei igjen!

Var på Ica for en stund tilbake og fant noen kasser...:)
De ble brukt opp ned til å ha blomster på hos Ica..
Syns de var så skjønne, så jeg fikk tak i noen! 
Opprinnelige i ubehandlet tre..men jeg hev på noe klatter
med maling og fikk de litt shabby hvite!
Syns de ble tøffe til å ha blader i.

Og så kjøpte jeg selvfølgelig en haug med nye interiørblader i England!
Så har mye å lese meg igjennom nå, 
gøy med litt ny inspirasjon fra andre steder!

Period Living og 25 Beautiful homes..MYE fint!


...Og så har jeg jo fått med meg at de fleste innpå NIB er cupcakes frelst!
Når jeg var i Manchester nå i uken kom jeg over de herligste kakene,
så da måtte jeg bare ta et bilde og vise dere!
NAM!




 Men tilbake til eksamensjobbing...
 GOD søndag!

Silje

1 kommentar:

  1. Kassene ble kjempestilige. Og de kakene, mmmmmm.

    Søndagsklem fra meg

    SvarSlett