tirsdag 3. mai 2011

Huset mitt, del 1!

Skal begynne å legge ut bilder, rom for rom i huset nå. Skal legge ut flere bilder av uteområdet, men ikke så lett å få bra bilder når jeg bare har hatt mobilkamera! :)
Nå har jeg fått et digitalkamera hos mamma, heldige meg!..Så kanskje bildene blir litt bedre nå? Håpet det, men legger nå ut noen bilder jeg fikk tatt idag. Fortsatt soool i bergen!

Jeg begynner med litt bilder fra kontor/gjesterom, men flere bilder kommer :)

Huset mitt!


                                     Fra gang til gjesterom..
                Har bare bilder fra ene delen av rommet nå, så resten kommer..


Ha en finfin tirsdagskveld!! :)

3 kommentarer:

  1. Så flott at du har begynt å legge ut bilder av huset og rommene som du har innredet så fint. Gjesterommet er spesielt flott og har mange fine detaljer som jeg tror flere vil kunne glede seg over. Og de grønne plantene gjør seg fint...

    Anita

    SvarSlett
  2. så fint du har det! takk for hilsen... gøyt vi var på samme loppis..
    klem,magny

    SvarSlett
  3. Hei !
    Har "bladd" litt i bloggen din - utrolig flott dere har det ! Liker stilen din kjempe godt - fantastisk med blanding av det røffe, industrielle og romantiske :)
    Veldig inspirerende for meg som skal rennovere hovudhuset her på gården - liker alle stilene og har ikke helt visst "hva jeg vil gå for". Men ser jo hos deg at det funker vanvittig godt sammen !
    Takk for inspirasjon :)

    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem Birgit

    SvarSlett