tirsdag 5. juli 2011

Bursdagsgave!


Jeg er så heldig at jeg fikk gavekort på kremmerhuset av 2 søte jenter
til min 27 årsdag forrige måned.
Det fikk jeg brukt litt av idag! 
Kjøpt verdens nydeligste putetrekk, 
(nå har jeg snart byttet ut alle putene,
 og alle rom begynner få samme stil).
Et finfint sinkhus og en liten lysestake, begge på salg ;D
Så har fortsatt en del igjen å shoppe for senere!

Takktakk til Line og Thea <3




 Lysholder i sink

herlig slitt sinkhus


Nå, JORDBÆR til kvelds..
Og frustrerte fruer på tv!

Silje

4 kommentarer:

  1. Kremmerhuset er bare topp ;-) Fantastisk butikk! Så flotte ting du fikk kjøpt deg. Snille venninner du har. Alltid perfekt å få gavekort.

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  2. Hei.

    Kremmerhuset er en fantastisk butikk. Det er farlig for visakortet å gå inn der. Fine ting du har fått kjøpt der. Og livingstolene er stilige. Ønsker meg jeg og.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så mye fint du har kjøpt! Skulle ønske vi hadde kremmerhuset i nærheten av der jeg bor. Likte alt du kjøpte, putetrekkett var kjempe fint! Det er godt med en fornyelse av hjemmet. Gleder meg til å følge deg videre og se flere bilder. Skal si i fra hvis jeg kommr over et fint bord som går til de fine, nye stolene dine. Ha en fin dag!
    Klem fra Sigrid :)

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har kjøpt deg, har hatt lite sink hos meg men tror kanskje det blir litt mere til høsten :)
    Skal til Bodø om 14 dager å da skal jeg innom kremmerhuset, de har jo såå mye fint å så er det jo ikke så dyrt heller :))

    Ha en fortsatt fin dag
    Klem Mette :))

    SvarSlett