onsdag 13. juli 2011

Kremmerhuset


..For en fantastisk dag! Sommer og sol!
..Og jeg er syk..ganske lei,
Men jeg får jo god tid til "planleggingen" av oppussing da,
selv om jeg ikke får utført så veldig mye arbeid..
Men ferien har vel akkurat begynt, eller..? 

Denne gulvklokken ihvertfall..
Er den ikke bare helt fantastisk fin?
Den tror jeg skal få plass på soverommet,
den er fra kremmerhuset,
 og jeg så fikk gavekort der på bursdagen å alt, 
passet ganske bra ;D
Fint blir det!



Håper resten av bloggnorge har hatt en nydelig dag
med sol,sommer å sånn!

Silje

2 kommentarer:

  1. Hei, kjære navnesøster! :)
    Takk for hyggelig kommentar i bloggen, det var kjekt.

    God bedring til deg, jeg er frisk å rask så det blir 1 uke arbeid før ferien nå.
    *Guri som jeg gleder meg til ferie!

    Ha en fin uke!
    Klem fra Silje

    SvarSlett
  2. Takk for koselig melding hos meg!! Bloggen din er jo bare herlig selv! Flotte ting du viser. Følger deg gjerne videre jeg og!!

    SvarSlett