onsdag 3. august 2011

Nytt soverom på gang


 Hei!
Godt å være tilbake etter en finfin helg i Skien :)
Prøver å fortsette møbleringen av soverommet nå, 
men det har jo vært så fantastisk vær i disse dager,
 så blir mest terrasse og sol!

Men et par bilder fikk jeg knipset tidligere idag,
slik ser det ihvertfall ut nå, kommet litt på vei!
Men skal skifte taklampe, henge opp speil og skap på veggen,
kjøpe et sengeteppe som faktisk passer, ELLER kjøpe ny seng!
Har så utrolig lyst på en jernseng, de er så robust og rå,
men ikke alltid like fine i dobbel- som i enkeltseng..

En del ommøblering gjenstår også..Men det begynner ihvertfall
 å matche litt mere factory chic stil på soverommet vårt nå!




ELSKER de nye Home-bokstaver i sink fra Living :)
..Og lampen som forhåpentligvis snart henger i taket!



Håper det er sol i hele bloggnorge!
Fantastisk er det ihvertfall i Bergen!
God onsdag!

Silje

7 kommentarer:

  1. Hei.
    Så koselig at du vil følge bloggen min.
    Mye fint her hos deg, så jeg kommer til å følge med hos deg også.
    Ha en god dag :)

    SvarSlett
  2. Så koselig rom Silje, flotte home bokstaver.. Og er så deilig med solen som er her nå.. Klem Henriette

    SvarSlett
  3. Takk for kommentar inne hos meg:)

    Veldig fint soverom du har! Tar meg en videre titt på bloggen din og legger meg til som følger:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Hei.

    Så fint soverom du har. Grått, svart og hvitt slår aldri feil. Samme farger som vi har.

    Ha en fin torsdag.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Flott soverom i lekre farger med mange stilige detaljer.
    Ønsker deg en riktig fin helg.

    SvarSlett
  6. Hei! Vi har anbefalt blogginnlegget ditt på Facebook-siden vår fordi det var så fine bilder!

    http://www.facebook.com/living.no

    Klemmer fra Stine fra Living =)

    SvarSlett
  7. Hei!

    Det så jeg, så kjekt at dere likte det;D

    SvarSlett