fredag 23. september 2011

Interiør og boligmessen 2011


Hei!
...God helg, det er fredag!
Jeg har gledet meg såååå lenge til denne helgen!!
ENDELIG!
Interiør og boligmessen 2011.
Grieghallen,Bergen.

Jeg skal, skal du?

(Bilde lånt fra Tine K)

Det er MYE bra på messen i år.
Bla Halvor Bakke med sin nye kolleksjon for Bohus.
"Tid for Hjem"- Einar Nilssom med gode tips!

Utstillere som Bl.a.
-Drømmehuset,
-Black & White Studio,
-AC Home / TINE K ,
-Studio Slettvoll

-Rivièra maison.

Hele programmet finner du HER.

Ta gjerne en titt innom bloggen også, den finner du HER.

Vi sees!

Silje

5 kommentarer:

  1. Heisann !

    Å,heldige du som skal på messa ! :)
    Ønsket å reise dit,..men det krasjet med bryllup til min bror så jeg får ta det igjen neste gang.
    (Koselig med bryllup også da ;) )

    Kos deg MASSE ! Så håper vi på bilder fra messen - for oss som ikke får det til denne gang ;)

    Ønsker deg en god helg !
    Klem Birgit

    SvarSlett
  2. Hei, jeg skal på messen i morgen. Gleder meg.

    Haldorsdatter

    God helg og god fornøyelse.

    SvarSlett
  3. Så kjekkt!
    Håper du koser deg masse!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  4. Hei minne lille vakre blomst :) Stakk bare innom for å fortelle deg at jeg elsker deg over alt på jord <3 En bil uten drivstoff går ikke fremover , en Marius uten Silje stopper fullstendig opp! Oss 2 for alltid :):):)

    SvarSlett
  5. Hei, og takk for kjempekoselig kommentar på bloggen min :)
    Så heldig du var som fikk med deg messen! Har sett masse flotte bilder, og det så kjempefint ut.
    Bloggen din er veldig fin, jeg digger stilen!
    God torsdag! :)

    SvarSlett