søndag 11. september 2011

Ny gjesteseng

Søndager er fine dager..
..Tid til å gjøre mye
men får som oftest gjort lite !
Sånn pleier det være hos meg..

Men idag har jeg faktisk fått gjort litt allerede,
nye gjestesengen er satt sammen og komt på plass.
Denne sengen fikk jeg byttet meg til på finn,
så det gikk ikke utover lommeboken :)



Herlig seng..

Men så gjenstår jo resten av rommet da.
kontorkroken er på plass,
men ting som skal opp på veggene gjenstår,
liker ikke lage huller i veggen når jeg VET 
at om 2 mnd vil jeg forandre på det igjen :)

Håper alle har hatt en finfin helg!
GOD søndag!

Silje

9 kommentarer:

  1. Samme senga står på min datter`s rom. Den er kjempefin.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fin seng, holder på å lete etter ny seng til gjesterommet vårt:))

    Skulle gjerne hatt en slik:))

    Klem

    SvarSlett
  3. Disse sengene er så skjønne! Er det ikke IKEA som har de? Så dekorativ når de ikke er i bruk. Mye finere enn en kjedelig rammemadrass liksom;)

    Blir ikke så mye gjort her heller på søndager. Av en eller annen grunn går fridagene så altfor mye raskere enn arbeidsdagene:/

    Krysser fingrene for 3 poeng i kveld:D

    Klemmer fra Christine

    SvarSlett
  4. Kjempefin seng!
    Og kjempefne puter du hadde oppi:)
    Her er det også en slapp søndag.
    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. Så koselig du har fått det:-)
    Søndager er deilig.

    Haldorsdatter.

    SvarSlett
  6. Ja, helt enig. En herlig seng. Akkurat sånn som 9 åringen ønsker seg. Dessverre er det ikke plass til en på rommet, så vi må finne alternative løsninger.

    Fin uke til deg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  7. Hei Silje!
    Ja, denne senga er bare rålekker, og heldige du som fikk byttet den til deg:)
    Kjempemoro at du vil være med på give-awayen min, og ønsker deg lykke til:)
    Ha en fin dag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  8. Hurra du har vunne noe hos meg:)) send meg adressen:))

    SvarSlett
  9. Hei:)

    Kjempefin seng og nydelige puter!
    Heldig du var som fikk byttet den til deg da:)

    Ha en god natt og en fin dag i morgen!

    Klem Line E.

    SvarSlett