mandag 24. oktober 2011

Julebutikk kremmerhuset lagunen

Hei!

Søndagen ble tilbrakt på kremmerhuset lagunen i Bergen.
 Kjempekoselig butikk med herlige jenter :)
Nå er butikken JULEKLAR!!
Herlige utstillinger, alt for enhver stil !

Meeen...
Jeg savner fortsatt kameraet mitt!
 For jeg tok mange, mange bilder av utstillingene,
 men nesten alle bildene ble for dårlig på bloggen..
Men et par stilleben fra noen av utstillingen ser dere her.

Så anbefaler alle å ta en tur innom kremmerhuset denne uken:)

Natur/landlig jul

Grått er fotsatt hot! 
Blir nok mye av det hos meg;D

 Rød, tradisjonell jul!
Her er det STORT utvalg!
 


Lilla og moderne jul

Ha en kjempefin uke!

Silje

7 kommentarer:

  1. Oi må virkelig ta meg en tur på kremmerhuset nå ja. ^^, masse nydelig! er så spendt på julepynten i år. Trenger litt. Har ikke så mye julepynt. Å har ikke klart å bestemt meg for hvilken farge julepynten skal gå i hjemme hos meg. Er ikke så utrolig glad i alt for masse rødt. For det har jeg vokst opp med i hele familien. Å ønsker noe anderledes =) for jeg har det jo hos familien min =) hvilken farge går din jul i?

    SvarSlett
  2. Så mye fint! Må ta meg en tur innom Kremmerhuset!

    Ha en fin dag!

    Klem fra Lena

    SvarSlett
  3. Mye fint der ja... :) Vi har dessverre ikke Kremmehuset her jeg bor så jeg gleeeder meg vilt til nettbutikken åpner... ;) hehe

    Ha en flott ny uke!

    Klemmer fra meg ❤

    SvarSlett
  4. Hei hei :)

    Så kos at du har tittet innom meg da ;) Blir veldig glad for 'nye' lesere :) Jeg kan i hvert fall ikke huske å ha lest bloggen din før :)

    Så gøy at du lager julebutikk! Det er litt tidlig for meg enda, men vet jo at butikkene begynner allerede nå :)

    He en herlig uke!!

    Lilja :)

    SvarSlett
  5. ååå, kremmerhuset må jeg også til nå:) Var på ikea i sted, og der er det også skikkelig jul nå, gleder meg nå! Blir ei koselig tid i vente ;)

    SvarSlett
  6. SV: Oi 9 ganger! missundelig! har så vanvittig lyst til å dra der før jul! få den london julestemningen, men har hørt det er ganske befolket da. Men sikkert noe med det og som gjør at det føles ut som jul ^^, ikke vet jeg hehe. men skulle gjerne vist!

    Hørtes ut som fine julefarger. Skikkelig lei av rødt hehe.. har ett koselig skilt med litt rødt på.. såvidt jeg klarer det... Off jaja.. ja alt for enhver smak ja. Godt det er så mye variert nå i julepynt og diverse. :)
    - Alice^^,

    SvarSlett
  7. Oii, jobber du også på Kremmerhuset? :D Så morsomt! Jeg også : ))

    Det så i alle fall ut som dere hadde laget en veldig fin julebutikk :D kjempegøy!

    SvarSlett